Πολιτική Επιστροφών
Προϋποθέσεις Επιστροφής
- Ελαττωματικό Προϊόν:
Πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας. Ωστόσο, στην περίπτωση προβλήματος η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος και με την προϋπόθεση ότι θα επιβεβαιωθεί μετά από τον τεχνικό έλεγχο ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Είναι στη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, ή το προϊόν έχει πουληθεί σε ειδική τιμή, ή είναι παλαιότερης τεχνολογίας. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με επιστροφή του αντίστοιχου ποσού σε λογαριασμό του Paypal.Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επαναποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία. - Πρόβλημα στο Προϊόν κατά τη Μεταφορά:
Σε περίπτωση που παραλάβετε την παραγγελία σας και διαπιστώσετε ζημία είτε σε μέρος είτε στο σύνολό της, η οποία εμφανώς έχει προκύψει κατά τη μεταφορά της (π.χ. σπάσιμο, βαθούλωμα, γρατσουνιά) και όχι προ αυτής, οφείλετε να το δηλώσετε άμεσα την στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας σας ώστε να δικαιούστε να αιτηθείτε αντικατάστασης του/των προϊόντος/προϊόντων που έχει/έχουν υποστεί φθορά. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επαναποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία. - Ακύρωση Παραγγελίας πριν την Αποστολή της:
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή της παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μέσω email στο info@kuboteshop.gr ή τηλεφωνικώς στο 2310 474745.
Ο Καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει απευθείας από την εταιρεία απλά και μόνο λόγω αλλαγής γνώμης υπό τους παρακάτω όρους κ προϋποθέσεις:
Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώλησή του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας.
Για να γίνει δεκτή επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο). Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα τα επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επαναποστολής των προϊόντων επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Προϊόντα που Εξαιρούνται από την Πολιτική Επιστροφών
- Είδη Προσωπικής Φροντίδας και Υγιεινής
Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει αποδεκτή η επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό υπόλοιπο ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε να λάβει πίσω το αντίτιμο με τον ίδιο τρόπο που εξοφλήθη η παραγγελία. Στην περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα, θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρεία κατά την απόλυτη κρίση της ,θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να απορρίψει το αίτημα επιστροφής του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
Τρόποι Επιστροφής
Παραλαμβάνουμε το προϊόν προς επιστροφή από τον χώρο σας με χρέωση 3€,αν πρόκειται για ακύρωση παραγγελίας λόγω αλλαγής γνώμης και δωρεάν αν πρόκειται για επαναποστολή παραγγελίας λόγω ελαττώματος.